luni, 25 martie 2013

Jurnalul unui anonim

"Omul este el însuși cel mai puțin atunci 
Când vorbește în propria sa persoană.  
Dă-i o masca, iar el vă va spune adevărul." 

                                *** Franturi de jurnal ****



Adevarul, si doar adevarul, doresc a-ti spune asta-noapte,
La pragul ce separa doua lumi: sfarsitul unei zile de primavara;
Nasterea alteia. Da, ai ghicit: prea scurtul miez de noapte. Dar pentru asta,
Da-mi voie, indragita mea iubire, sa-ncerc si eu a-mi pune masca.

Esti vesnic a mea muza in aceste vesnic prea putine randuri,
Fasii ale sufletului meu, scrise cu sudoarea lui, pentru tine.
Sunt precum simplele coli de hartie, ce le-am insemnat cu ardoarea inimii,
Unele mai mult mazgalite si mototolite, dar pe care niciodata nu le vei arunca!
In mintea mea ursuza si confuza, tu esti lumina nepieritoare,
Esti calauza simtamintelor, esti strajerul meu neobosit in orisicare gand.

Nascuta dintr-o simpla scanteie, ca dragostea la prima vedere,
Hranita continuu cu jaratec,  iubirea creste pe zi ce trece tot mai mult,
Mai mult, pana incepe sa arda, si arde
Din ce in ce mai puternic incat, inevitabil se va arde.
Inecata in fum,scrum si taciuni, si renascand din propria-i cenusa,
Ca multele certuri cu final nefericit, dar si dulcea impacare,
Inima mea isi reia ciclul precum legenda pasarii Phoenix,
De cand ai aparut tu in viata mea.
 
Sentimente, dor, sarutari si multe imbratisari,
Zambete si amor, iar randurile, fara inceput si sfarsit;
Cuvintele, dragele mele, ele-mi sunt averea.
Asta e viata mea , de cand te afli tu in ea! 
Nopti tarzii si fierbinti, zile perfecte impreuna,
Doar noi stim cum le-am dat fiinta. 
O iubire pura, dar salbatica, faurita cu atata usurinta, 
Si pe zi ce trece arde tot mai tare. 
Nu credeam sa-nvat a mai iubi vreodata,
Dar tu, ai reusit , fara sa-ti dai seama,
Ceea ce eu nu mai credeam posibil.
Oh, dragoste, cu adevarat esti izvorul,
Care nu va seca niciodata! 






7 comentarii:

  1. Si tu vei fi vesnic un indragostit incurabil si un romantic.

    Faine versuri!
    Sa ai o luna minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta cu siguranta nu e o pacaleala!
    Multumesc mult si tu de asemenea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb! Ca întotdeauna, umpli sufletul oamenilor cu speranță și dragoste. Romanticule, să scrii mai des!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos Diana, cuvintele tale chiar ma ajuta sa nu renunt la pana! Un Paste Fericit alaturi de cei dragi tie, iti ureaza al tau Romantic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, un Paște Fericit și ție! Te voi urmări în continuare și îți urez succes la scris!

      Ștergere
  5. Foarte frumos blog. Daca iti place si arta contemporana - in special pictura - te invit sa vizitezi un blog deosebit, pe care il gasesti la aceasta adresa.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si uite ca intamplator (sau nu), pentru ca noi, idealistii nu credem in intamplari, am dat de blogul tau ascuns. Felicitari! Scrii foarte frumos. Ar fi pacat sa te opresti.

    RăspundețiȘtergere