duminică, 2 octombrie 2011

A mea pentru o zi

Daca ai fi a mea pentru o zi ?!
Intotdeauna imi pun intrebarea asta,
Ori de cate ori am ocazia sa te intalnesc,
Insa niciodata nu stiu sa raspund la ea...

Daca ai fi a mea pentru o zi...
Ar fi cea mai minunata zi din viata mea!
As incepe-o prin ati privi chipul superb,
Te-as admira, incet si indelung, pana cand timpul s-ar opri...
Ti-as impleti parul castaniu in mii si mii de suvite,
Apoi ti le-as da pe toate pe dupa urechiuse.
Si as fura un trandafir rosu din gradina,
Doar ca sa ti-l prind in par....sa-ti sarut fruntea,
Apoi ti-as face o poza;
Iar poza, as pune-o in rama langa perna mea,
Sa-mi fii aproape de capatai mereu!

Daca ai fi a mea pentru o zi,
Ar fi o zi petrecuta intr-un colt de rai!
Ti-as arata rasaritul, ti-as arata marea...
Te-as lua la dans pe plaja, pe cantecul valurilor...
Si ti-as da o sarutare, cum nu voi fi sarutat pe nimeni vreodata!
Sa-mi stingi pofta nebuneasca a gustului buzelor tale...
Macar pentru o clipa!

Daca ai fi a mea pentru o zi,
Ar fi sfarsitul vietii pe care o stiu eu...
Ti-as arata apusul, ti-as arata lacul..
Te-as plimba seara tarziu cu barca prin Cismigiu.
Ti-as arata stelele, ti-as arata Persidele..
Ti-as darui un inel cu inima mea pe el,
Sa-l porti, ca sa fie a ta mereu...
Si in linistea noptii, sub clar de Luna,
Te-as saruta de "noapte buna"!

Si daca ai fi a mea,
Te-as iubi o viata intr-o zi...

8 comentarii:

  1. ,,Si daca ai fi a mea,
    Te-as iubi o viata intr-o zi...''Cat de dragut:)
    Cred ca nu esti singurul care chiar isi doreste ca persoana iubita sa fie a lui pentru o zi.Poate toate astea se vor intampla la momentul potrivit!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos, frumos de tot. Dacă ar fi a ta o zi, ar fi eternitatea voastră. Minunate versuri..."sub clar de lună"...să fiţi mereu împreună;) Să ai o duminică şi mai ales o zi de luni superbă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Romanticul meu, pentru astăzi ți-ai făcut datoria. M-ai făcut să zâmbesc și să uit de problemele care și-au făcut apariția destul de devreme pentru mine. Mulțumesc încă odată pentru că ai scris postul acesta, întotdeauna simt cum un trandafir crește în interiorul sufletului meu, dar care refuză să se mai ofilească!

    Foarte, foarte frumos scris!

    RăspundețiȘtergere
  4. :))
    Danyela : mi-o doresc mai mult decat pentru o zi.. dar da, :) astept acel moment perfect! :)

    Miiuta: merci mult :) cam asta inseamna versurile.. ceea ce tocmai ai spus.
    si da, luni chiar am nevoie de o zi superba :))
    e prima zi de facultate.. stii tu ce stii! :P
    si tie la fel iti urez !!!!!

    adelici: nu ma asteptam sa spui asta . :) dar daca ai observat mie in general imi place sa pastrez ce e mai bun la final :)
    oricum multumesc >:D<

    iar tu Lamaitzo.. :))merci pentru toata sinceritatea :P !!! iti doresc ca acel trandafir sa infloreasca mereu, indiferent de anotimp! :) te imbratisez.

    again, multumiri tuturor !!! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Va înflori și va rămâne așa tot timpul >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. ohh..
    ajungi la inima fiecarei fetei:)..
    poeziile tale au ecou..
    ;x

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) merci mult, insa nu am ajuns la inimile fetelor :)) mai incerc

    RăspundețiȘtergere